NOVO !!! Remont plivajućeg zamajca, lamele i korpe!


 

Loše navike vozača smanjuju vek plivajućem zamajcu. Plivajući zamajac se menja samo onda kada pokaže odredjene simptome , a uobičajeni termin za takve simptome je nakon što auto predje 150 do 220 hiljada km.

Simptomi kvara na plivajućem zamajcu
U zavisnosti od toga koliko je istrošen i u kakvom su stanju razne komponente u njemu, naročito opruge, na kvar plivajućeg zamajca, mogu da ukažu sledeći simptomi:
- zveckanje,
- pojačane vibracije i lupanje u leru,
- stresanje i udari prilikom paljenja i gasenja motora,
- Trzanje i lupanje prilikom kretanja ili jačeg dodavanja gasa.
Posao plivajućeg zamajca je upravo ova, da spreči gore navedene pojave preko ugrađenih opruga i da pruži udobnost u kretanju, vožnji i zaustavljanju vašeg ljubimca.

Problem na našem podneblju je loš kvalitet goriva, jer tada motor ne radi ravnomerno, dolazi do vibracija, što se prenosi na zamajac koji strada ranije nego obično. Kada se javi kvar, auto treba obavezno staviti na dijagnostiku da se provere i periferni delovi motora. Ukoliko oni ne obavljaju svoju funkciju kako treba, novi ili reparirani deo može da se ošteti već za nekoliko hiljada kilometara.

Saveti za duži život plivajućeg zamajca:
- Pri usporavanju ne smeju se preskakati brzine jer se u tom slučaju ogroman obrtni momenat prenosi na pl. zamajac .
- Ne treba voziti u previše niskom broju obrtaja ,već se držati zone od 1500 obrtaja u minuti .
- Motor se ne sme gasiti pri startovanju iz mesta jer dolazi do jakih udara.

Kvar ovog sitema ne mora biti baš toliko skup. U našem servisu možete izvršiti remont zamajca, lamele i korpe po povoljnim cenama

I SVE TO UZ GARANCIJU KVALITETA!!!